Promosi ESP Shaklee

Assalamualaikum Pembaca-pembaca sekalian…

 

Promosi ESP Shaklee

Promosi ESP Shaklee

Apa khabar hari nih?? Roe harap semuanya sihat-sihat kay…. Mesti kome-kome perasankan masuk je bulan March 2014 nih, ramai yang post mengenai ESP… haaa ini adalah kerana bulan March nih adalah bulan Shaklee membuat Promosi ESP.

Promosi ESP Shaklee

Promosi ESP Shaklee

Dah ker kalu mase tak promo pun, ESP ini adalah HOT SELLER Shaklee, inikan pula Shaklee buat PROMOSI… Sebab tuh lah ramai yang seronokkk sesgt…. Termasuk lah Roe… ehehehehe….

 Jom kita tengok apa kebaikan & apa yang ESP nih boleh bagi kat kita kalu kita amalkan ESP nih…

1) Mencantikkan kulit muka,menjadikan ia gebu, halus berseri-seri… wauuu… nih kalau yang dah kawen tuh… kompem che abg suke punye lah… he3…

2) Err…yang nih nak kena bisik-bisik sikit nih… Tau tak kalu kita amaklan minum ESP nih, ia dapat menganjalkan semula payudara yang kendur mendur tuh taw.. almaklum ler kan ngan penambahan usia… nyusukan anak2.. struktur payudara kita mudah kendur taw… so jom kita mengembalikan kecantikkan payudara dengan mengamalkan minum ESP…

3)Untuk sesiapa yang nak stabilkan hormon : ESP mengandungi kacang soya, yang kaya dengan isoflavon, ia bantu memulihkan hormon wanita. Keluarkan darah kotor dan gantikan protein yang diperlukan.

4) Berkesan mengurangkan eczema dan masalah kulit

5)Kita akan berasa bertenaga sepanjang hari… kurang aa rasa letih-letih dengan aktiviti kita seharian…

6) Untuk para ibu-ibu yang hamil, ESP dapat membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu di tahap optimum. Senang kata bertenaga sentiasa aaa…

7) MilkBooster, haa.. yg nih amat sesuai tuk ibu-ibu ataupun para suami yang tercari-cara cara untuk nak banyakkan susu badan para ibu-ibu. ESP nih dapat sangat-sangat membantu menghasilkan susu dengan lebih cepat dan merupakan salah satu milkbooster yang hebat wooo…

  • Secara tak langsung, susu yang di hasilkan hasil dari kita mengamalkan minum ESP, susu badan kita akan lebih pekat dan berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam

8) ESP nih kalu kita minum dengan milo ke.. Horlick ke, kita akan berasa kenyang taw… so secara tak langsung ia dapat membantu dalam pegurusan berat badan. Kire bonus aa tuk depa yg nak berdiet tuh kan…ekekekeke…

9) Menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein unuk membentuk sel baru dan menyingkirkan sel kulit mati.

10) Untuk sesiapa yang bercadang untuk puasa : ESP bekalkan tenaga, jadi walaupun puasa kita tak rasa lemah. Laar dan dahaga tu biasa la, itu dugaan tuhan bagi sebagai ujian.

 Haaaa… amacam… bykkan kebaikan kalau kita mengamalkan ESP nih… huuurmmm… tunggu aper lagi tuh?? Tak yah fikir panjang… Jom cepat order ESP… Bulan Promo nih komeeee….

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing