Hari #4:Segalanya Tentang Ibu Bapa|Cabaran 30 Hari Entry

Hurm… hokeh… Cabaran Hari ke 4..agak lewat sedikit… ini adalah kerana… hehe..heee… terlenaaa aaa aper lagii… memula tuh siap on PC segala, bebaring sambil nyusakan baby Adli.. sekaliiii… hanyutt trosss…. hurmmm…

Ok lah berbalik pada tajuk Cabaran hari nie, Ibu  Bapa..

 

Bapaa a.k.a abah saya, orang Telok Intan… Kat mana tuh?? Kat Sungai Keli…Abah saya nih pesara swasta. Dulu abah kerja ngan UEM (M). Dlm 27 tahuh gaks ler.. La nih abah dah bersara & dok kat kampong.. La nih aktiviti harian abah is.. berkebun.. carik kelapa…menyawit… byk g aa keje2 kampong yg abah buat…Pendek kata semua buleh aa…hehehee…

Abah ngan cecucunya...

Abah ngan cecucunya…

Mak.. ok cite pasai mak pulak.. Mak saya nih orang Klang , Selangor… anak ke 3 dari 5 orang dik beradik.. mak sya nie Mamak..sonya saya dan adik beradik  sya nih kira Mix aaa… he2.. nak ckp jugak tuh…

Mak+Abahku...

Mak+Abahku…

Keistimewaan mak saya nih is memasak.. perhh.. mmg terbaik ler masakan dari air tangan mak saya nih… masak ler aper pun dari yang sesimple cekodok smpi lah yang sesusah rending(bagi saya cukup susah aaaa kan..) ngan selambaaa jerk mak buat… Alhamdullilah… berkat kekecik dulu suka tolong mak masak, la nih paling tak sikitt aaa rasa masakan saya ada ala2 masakan mak…hehehe….

Ok lah itu lah sedikit sebanyak citer pasai mak & abah saya…  Kita berjumpa di next entry k…

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing