Hari #18 Perkara Yang Saya Suka Tentang Personaliti Saya |Cabaran 30Hari Entry

Setelah diamati… setelah di selamii… nah saya senaraikan antara personality yang saya rasa saya suka.

 

Mudah Bergaul

Mudah Bergaul

Mudah Bergaul

Saya ni boleh dikategorikan sebagai seorang yang peramah juga lah… Kalu dah mula kenal sesorang tuh, mmg senang aa nak mesraaaaa.  Mesra-mesra saya pun sebenarnya tengok orang juga lah kan… Kalau org tuh tak berapa nak mesra, saya pun akan turut ikut rendak orang tuh lah kan…

Suka memasak

Suka Memasak

Suka Memasak

Haaa yang nih Personaliti yang datang dengan sendirinya bila saya bergelar Isteri. Serius saya cakapkan saya memang tak reti & malas nak memasak mase anak dara dulu. Tapi bila dah berumah tangga nih, alhamdullilah lah berkat tolong2 mak potong2 bawang.. siang2 ikan,siang2 ayam, ditambah dengan hubby saya yang selalu  jerk memuji masakan saya. Terusss saya jatuh cinta dengan bidang masakan…

Suka kucing

Kucing Bengal - Serius Cantik

Kucing Bengal – Serius Cantik

Saya mmg suka aa kucing.. yang paling saya suka sekali kucing jenis Bengal. Kucing nih bulu dia ala-ala harimau sikit nih… perhh .. mmg cantik aaa kucing nih.

Tapinya kucing nih agak mahal harganya aa.. sonya smpi skrg nih sya tek dapat laie memiliki kucing jenis nih… So far kucing Parsi,kucing kampong, pernah lah saya bela… but disebabkan hubby & anak saya ala ngan bulu kusingn ih, saya terpaksa memindahkan kucing-kucing saya ke kampong.

 

Hurmm..ok lah itu jer lah kor yang saya nak kosdikan… daaa…

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing