Collagen dan Kesihatan Sendi & Tulang


Tahukah anda 50% dari tulang rawan kat sendi kita terdiri dari Collagen? Bila Collagen makin ‘haus’, sendi kita akan makin rosak. Bila makin rosak, tu yang akan mula sakit sendi, sakit tulang. Kalau nak repair sakit ni, biasa doktor akan cadangkan suntik sejenis cecair kat sendi tu.

tulang rawan

Rasanya lah kan, kos nak suntik cecair tu ratus- ratus je ke? Tak mungkin. Mesti ribu -riban jugak tu. Tu belum masuk nak kena follow- up dengan doktor setiap bulan, etc.

Tapi dengan collagen, amalkan 8 minggu, insya-llah Collagen Powder Shaklee akan betulkan otot dan sendi kita dari dalam.

collagen10

Kesimpulannya, Collagen Powder Shaklee amat lah murah kalau nak dibandingkan dengan benefit KECANTIKAN & KESIHATAN. Sanggup habis ribu -riban atau habis RM 300+ je untuk langkah PENCEGAHAN?

Berminat nak dapatkan Shaklee Collagen Powder? Hubungi saya sekarang

SID-1065293

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing