Cawangan-Cawangan Shaklee Malaysia

daun shaklee1

Tahukah anda yang Shaklee nih tak de kat setiap tempat taw… Sekiranya anda pengguna setia produk Shaklee, dah lama menggunakan Produk Shaklee, tetapi masih belum menjadi ahli, penting bagi anda untuk tahu di mana letaknya cawangan atau branch Shaklee di Malaysia ini. Bukannya apa, manalah tahu kot-kot anda kebetulan anda keluar berjalan-jalan dan ternampak Cawangan-cawangan yang tertentu, anda boleh terus jerk masuk & beli produk Shaklee, Tetapi jangan lupa tau sertakan No SID saya nih 1065293.

shaklee halal

Haaa… Selepas tuh, anda boleh membeli produk-produk Shaklee ni dengan harga ahli taw…  Satu lagi kepentingan anda mengetahui lokasi cawangan-cawangan Shaklee nih adalah, kot lah yang selama ini anda tak sedar yang cawangan nih dekat jer dengan rumah anda..sonya anda boleh terus dapatkan produk Shaklee di kaunter dan tak perlu lagi menunggu barangan anda yang dihantar melalui kurier.(dah save wet kurier)

Buat masa ni,Shaklee hanya terdapat kat beberapa buah tempat jer taw… Antaranya, jom tgk kat bawah nih yer…

 

Cawangan Shaklee Malaysia

Cawangan Shaklee Malaysia

 

Tak pun anda juga boleh daftar untuk menjadi ahli di kaunter untuk mendapat harga ahli. Selepas siap isi borang hantar ke kaunter buat pembayaran dan terus dapat produk Shaklee pujaan hati anda untuk di bawa pulang ke rumah.

Jom Jadi Ahli!!!

Jom Jadi Ahli!!!

 

Haaa.. amacam?? Senang jer kan…

Pssst..Psst… meh sini saya nak kongsi-kongsi tips yang sangat berguna dengan anda.Haaa… Istimewa lagi sekiranya anda yang memang peminat setia produk Shaklee. Apa yang perlu anda buat ialah anda hanya perlu pergi ke kaunter dan isikan borang order. Kemudian yang paling penting jangan lupa untuk memasukkan nombor ID Shaklee saya iaitu 1065293 (Rohimaiza Abdol Rgani) ANDA SECARA AUTOMATIK TERUS LAYAK UNTUK MENDAPATKAN HARGA AHLI.

Anda boleh walk-in sahaja ke lokasi cawangan Shaklee di atas  atau pun anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan maklumat serta khidmat nasihat tentang produk Shaklee.

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing