Panjat Candi Borobodur Tatkala Hamil 7-bulan

pesona-candi-borobudur

Siapa Kata Ibu Hamil Kena Lembik2 Bermalas2an Di Rumah?

Banyak kali kita dengar ibu hamil asyik kepenatan je. Mana taknya, ade lagi sorg yg dok menepek dalam perut. Kalau tak mengandung tapi anak asyik mintak dokong je pun lama2 tak larat kan? inikan pula kalau tengah mengandung, 24/7 kena “dokong” orang dalam perut.

Makin lama badan makin berat
Makin berat, badan makin penat
Makin penat, makin ada alasan nak MC!

Tu belom kita tengok mak2 yg mengandung tu bibir pecah2, tangan terkupas2 & kulit muka pun kusam sampai org lain tgk simpati jek…

Tengok makcik ni, rilek je panjat candi borobodur tatkala hamil 7-bulan

Kalau panjat candi pun boley, apetah lagi la kalau takat jalan kaki p office. dan memandangkan banyak wanita sekarang ni yg sama2 ulang-alik p kerja & banyak berjalan akan membuat mereka cepat penat dan sakit kaki. Kini tidak lagi. Macam Cik akak kita dalam video nih sharekan.

Puan Ainul Mustafa mengamalkan pengambilan B Complex dan Ostematrik sepanjang tempoh kehamilan.

 

Siapa taknak hamil Tapi cergas mcm muda-mudi kan?

 

Berminat nak tau or  order Vitamin Shaklee, hubungi saya sekarang!

iR Rohimaiza Abdol Rgani
SMS/WhatsApp: 012 658 4283

==========================

Nota: Berminat nak jadi ahli Shaklee? Untuk makan sendiri pun saya terima 

Tapi kalau nak jana pendapatan dari Shaklee, kita akan bantu semaksima mungkin 

Hanya RM 75 (WM)/RM 85 (EM) untuk jadi ahli Shaklee 

Hubungi saya, Rohimaiza Abdol Rgani

SMS/WhatsApp 012 658 4283 untuk keterangan lanjut atau pun untuk mendaftar sekarang!