Kurus Selepas Bersalin Sampai Turun 20kg! Wow!

Hi ibu-ibu yang baru lepas habis pantang tau pun dah lama habis pantang. Apa khabar semua? Roe harap semua sihat-sihat ajer k.

Roe ada 1 soalan, Berapa berat la nih? Apa lebih kurang jer dengan masa mengandung?? Huhh… aper nih, kalau masa mengandung, berat ler banyak mana pun, orang tak kisah kot sebab ada lessen besar di situ kan lessen Mengandung. Tapi dah bersalin & abih pantang, takkan lebih kurang ja kot? Paling tidak naik 1-2 kg dari berat sebelum mengandung baru ok kan…

tips-to-become-slim-after-delivery

Haduihhh macam mana nih? Rasanya makan dah diet abih dah nih… senaman, err.. ader jugak buat sekali sekala, tapi tak turun-turun pun berat nih.

Jejom kita ikuti sharing dari Puan Salwa Salleh nih, Kesian dia tau, sampaikan bila dia letakkan gambar dia masa sebelum mengandung kat rumah, orang dok cakap gambar adik dia… Huhhh… samapai begitu sekali?  Jom cepat kita dengar cerita Puan Salwa Salleh nih….

Alhamdullilah… la nih baru ler Puan Salwa boleh letakkan gambar dia tuh kat memana pun, kompem orang takkan kompius, Tahniah ya Puan Salwa.

So, ibu-ibu kat luat sana, macam mana? Taknak ker jadi macam Puan Salwa Salleh tuh?

Puan Salwa mengamalkan Set Kurus Shaklee dan Set Penyusuan Shaklee taw.

iR Rohimaiza Abdol Rgani
SMS/WhatsApp: 012 658 4283

==========================

Nota: Berminat nak jadi ahli Shaklee? Untuk makan sendiri pun saya terima 

Tapi kalau nak jana pendapatan dari Shaklee, kita akan bantu semaksima mungkin 

Hanya RM 75 (WM)/RM 85 (EM) untuk jadi ahli Shaklee 

Hubungi saya, Rohimaiza Abdol Rgani