Penyelesaian Rambut Gugur

Woman losing hair on hairbrush

Rambut adalah mahkota bagi setiap wanita. Setiap hari kita belai-belai, sikat dengan kemas, cuci bila sampai waktunya. Tapi argggghhh… ia tetap jugak gugur, berlonggok2 kalu sekali menyapu. Dalam bilik air jangan cakap lah yang mana melekat-lekat kat celah-celah jari-jemari, yang terdok terkumpul kat lubang lantai lagi

Satu lagi masa bangun tido,punyalah banyak helai dok melekat kat atas bantal… haduih….

Takut sungguh lah kalau satu hari bangun dari tudur & mengadap cermin tiba-tiba kepala kita jadi botak.. OOOhhhh TIDAK!!!

Memacam syampu yang dah di cuba, dari semurah-murah harga hingga lah yang mahal-mahal, semuanya sama sahaja resultnya.. gugur…gugur dan gugur…

Jejoms kita ikuti perkongisan dari Puan Maria Awi yang mana suatu masa dahulu mempunyai masalah keguguran rambut yang teruk.

 

Puan Maria Awi sangat stress dengan masalah rambut gugur dia, Tapi sejak dia mengamalkan apa yang dia kongiskan dalam video diatas, memang kurang sesangat dah rambut yang gugur. Rambutnya dah semakin kuat dan makin sihat bukan takat luaran aje tau… dalaman sekali.

Tau tak Shaklee nih akan menyelesaikan masalah rambut gugur anda dari dalam dan luaran taw. Ia membekalkan nutrisi yang mencukupi untuk menjadikan rambut kita kuat dan cantik.

Penyelesaian kepada masalah rambut gugur Puan Maria Awi Set Rambut Gugur

  • Zinc Complex – mengukuhkan syaf rambut
  • B-complex- bersifat anti stress
  • Revitalizing Shampoo(rangkaian ProSante)

Sebagai tambahan juga anda boleh mengambil:

  • ESP (Energising Soy Protin)- Sumber protin, kerana rambut dibina dari protin
  • Rangkaian Prosanteyang lain seperti : Nourishing Scalp Treatment, Replenishing Conditioner, Lightweight Conditioner
  • Shaklee Collagen Powder-  Jika anda mempunyai budget lebih, boleh cuba kolagen powder ni, mmg berkesan mengatasi masalah rambut gugur malah rambut akan lebih licin dan lembut!

 

Berminat nak tau or  order Vitamin Shaklee, hubungi saya sekarang!

iR Rohimaiza Abdol Rgani
SMS/WhatsApp: 012 658 4283

==========================

Nota: Berminat nak jadi ahli Shaklee? Untuk makan sendiri pun saya terima 

Tapi kalau nak jana pendapatan dari Shaklee, kita akan bantu semaksima mungkin 

Hanya RM 75 (WM)/RM 85 (EM) untuk jadi ahli Shaklee 

Hubungi saya, Rohimaiza Abdol Rgani

SMS/WhatsApp 012 658 4283 untuk keterangan lanjut atau pun untuk mendaftar sekarang!