Bagaimana Atasi Masalah Rambut Beruban dan Rambut Gugur

Adakah anda juga menghadapi masalah rambut beruban ataupun rambut gugur?

Rambut gugur adalah dilema, tak kira lelaki ke wanita… tua ke muda ke pun sama je sekarang nih.. bermasalah rambut…mesti rasa resah dan lemas bila tengok banyak rambut gugur di lantai, bantal dan juga sikat kan! Arggggg… Tak best kan rasanya.

Macamana nak selesaikan masalah rambut gugur ni?

Ni kisah seorang suami yang mengalami masalah rambut gugur. Yang memeranjatkan, bukan saja rambutnya makin subur, malah makin hitam!

vivixuban

Semakin kita berusia, kapilari yang mengalirkan darah ke akar rambut semakin merosot menyebabkan darah tidak dapat mengalir dengan baik ke kulit kepala. Hasilnya, rambut kian menipis dan rosak.

Dapatkan Vivix untuk membantu atasi masalah rambut gugur anda.

 

Comments

  1. nasib baik rambut saya masih ok lagi..
    mrhanafi recently posted…Alangkah Bahagianya Jika Masih BujangMy Profile

  2. syukur.

    rambut takde masalah sangat.

    bab uban tu..

    biasalah..

    kita pun bukan muda sangat dahh walaupun masih hensem.
    titan recently posted…Brainwash.My Profile

  3. nak kena try ni.. rambut memang dah nampak kurang ni

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge

WP-SpamFree by Pole Position Marketing